İlla herkes dMoz dizinine alınacak diye birşey yokki hocam
Beklemek tek çare herhalde. Ama r10' da birisi dmoz kaydı yapıyordu. Şuan ismini hatırlamıyorum ama arayarak bulabilirsiniz sanırım.