frhtckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlla herkes dMoz dizinine alınacak diye birşey yokki hocam
Beklemek tek çare herhalde. Ama r10' da birisi dmoz kaydı yapıyordu. Şuan ismini hatırlamıyorum ama arayarak bulabilirsiniz sanırım.
arkadaşlar amacım para ile kayıt olmak değil.DMOZ 'a kayıt olan aynı kategorideki diğer sitelere baktığımda benim sitemin hakettiğini düşünüyorum. Sadece herhangi bir olumlu yada olumsuz geri dönüş yapılmaması kötü.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:26:58 -->-> Daha önceki mesaj 13:25:12 --

Crowley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kategorinin 1,5 ay öncesinden bu zamana kadar olan loglarını inceledim.Sitenize dair herhangi bir işlem yapılmamış.
herhangi bir işlem yapılmamış ne anlama geliyor yani hiç incelememişler mi? Bu durumda ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.