her dmoz başvurusu ile ilgili açılan konuya, dmoz ile ilgili herhangi bir konuya muhakkak illa "herkez girecek diye birşey yokki" ve türevleri şeklinde yazan oluyor. Acaba o girmiyor, bu girmiyor daha doğrusu giremiyor kim giriyor mu dmoz'a. Ya da madem herkez giremiyor olumsuz bile olsa bakılıp incelenip geri görülemezmiydi. Dmoz'dan bahsediyoruz hani herkezin giremediği site ve 1 ay oluyor bir başvuru bile incelenmiyor ya da paralı girenler oluyor bu ne tezatlık, bu ne ciddiyet. Büyük ihtimal sadece Türkiye kanalında bu böyledir.