• 22-11-2010, 00:20:49
    #37
    bende istiyorum.

    pm
  • 22-11-2010, 00:23:57
    #38
    güzel uygulama
  • 22-11-2010, 00:26:23
    #39
    bende istiyorum
  • 22-11-2010, 00:33:21
    #40
    saolsun raporuda yolladı
  • 22-11-2010, 00:55:48
    #41
    Tşekkürler.
  • 22-11-2010, 00:58:51
    #42
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kaldıysa bir tanede ben alayım backlink ihtiyacım var
  • 22-11-2010, 01:18:46
    #43
    arkadaşlar konu bitti. 13 kişiye ücretsiz verdik. konuyu kapatalı nerdeyse tam 1 gün oldu. devam ediyoruz dediğim yerde link verdim. ordada 1 tl'ye verdim aynı hizmeti. orayıda kapattık. yani ortada bişey yok şaun. ilerleyen günlerde inşallah. herkese teşekkür ederim.
  • 30-11-2010, 16:42:57
    #44
    bende istiyorum kaldı ise geçti heralde
  • 02-12-2010, 20:32:09
    #45
    bende istiyorum pm gönderdim