• 21-11-2010, 00:52:02
    #19
    Ben yokmuyum listeye yazmayı unuttun
  • 21-11-2010, 00:53:10
    #20
    arakdaşlar bi yandan eklemeye çalışıyorum. son mesajımda belirttim bu mesajdan öncekiler kabuldür diye. pm gönderelinleri listeye ekliyorum. pm sırasına göre linkleri ekliyeceğim.
  • 21-11-2010, 00:57:10
    #21
    hotmail hesabım yokmuş taze bir tane alınarak PM gönderildi
  • 21-11-2010, 00:59:04
    #22
    reyting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam arkadaşlar. kaç kişi varsa hepsi göndersin pm. bu mesajdan sonrakiler bi dahaki sefere inşallah
    emperor sende dahilsin
    eyvallah sağolasın birazdan yolluyorum bilgileri ...
  • 21-11-2010, 01:00:57
    #23
    arakdaşlar bilgileri göndermeyen arkadaşlar var. onlarda gönderirse sevinirim. dosyaları hazırlıyorum.
  • 21-11-2010, 01:10:05
    #24
    Link Borsası Ücretli link alım-satım işleri

    Zaten piyasa bitmiş birde siz çıkıyorsunuz ücretli kategorisinnde ücretsiz hizmet veriyorsunuz iyice piyasanın altını üstüne getiriyorsunuz şu konuyu başka yerde açsana arkadaşım bilerekmi yapıyorsunuz anlamıyorumki
  • 21-11-2010, 01:14:33
    #25
    bilerek bişey yaptığım yok. bilerek yaptığımı varsayalım ki piyasayı ben kurutmaya çalışıyorum tek başına. herkes para derdine düşmüş zaten. bu para derdinden gelişemiyoruz ya.
    sert konuşamak yerine efendi bir dille arkadaşım konuyu yanlış yere açmışın desen problem yok ama derdin yaygara yapmak.
  • 21-11-2010, 01:18:23
    #26
    para ile alakası yok arkadaşım benim söylediğimin bende ücretsiz tanıtım yazısı veriyorum ama ücretli kategorisinde konu açarak ücretli hizmet vermeye çalışanlara engel olarak değil
  • 21-11-2010, 01:27:19
    #27
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para ile alakası yok arkadaşım benim söylediğimin bende ücretsiz tanıtım yazısı veriyorum ama ücretli kategorisinde konu açarak ücretli hizmet vermeye çalışanlara engel olarak değil
    bende sana bişey demiyorum. yanlış yere açmışımdır uyar diyorum sert çıkmanın mansı yok. birbirimizi kırmanında manası yok. bir daha ki sefere ücretsiz olan bölümlere açarız.