• 21-11-2010, 00:37:05
    #10
    10. srada ben varım
  • 21-11-2010, 00:41:50
    #11
    pmleri alayım arkadaşlar. sanırım son 1 kişi kaldı
  • 21-11-2010, 00:42:30
    #12
    Bende istiyorum
  • 21-11-2010, 00:44:03
    #13
    bende
  • 21-11-2010, 00:45:00
    #14
    ben de istiyorum

    edit: pm gönderdim.
  • 21-11-2010, 00:45:03
    #15
    edit:yetişemedik..
  • 21-11-2010, 00:46:13
    #16
    bende istiyorum.
  • 21-11-2010, 00:46:24
    #17
    tamam arkadaşlar. kaç kişi varsa hepsi göndersin pm. bu mesajdan sonrakiler bi dahaki sefere inşallah
    emperor sende dahilsin
  • 21-11-2010, 00:49:55
    #18
    Bende istiyorum.