arkadaşlar konu bitti. 13 kişiye ücretsiz verdik. konuyu kapatalı nerdeyse tam 1 gün oldu. devam ediyoruz dediğim yerde link verdim. ordada 1 tl'ye verdim aynı hizmeti. orayıda kapattık. yani ortada bişey yok şaun. ilerleyen günlerde inşallah. herkese teşekkür ederim.