• 12-05-2010, 22:45:32
    #37
    Başvurdum.Hadi hayırlısı
  • 26-06-2010, 14:29:16
    #38
    3 site önerirken daha önce o kategoriye eklenmiş site açıklamarına bakın ve başvurduğunuz kategori uzmanlık alanınızssa bunu mutlaka belirtin.
  • 29-06-2010, 18:51:08
    #39
    Lampard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bende o Sazanı arıyordum ki sen çıka geldin uçarak ben zaten ODB referans diye bir kelime kullanmadım dikkat edersen kendin böyle bir tabir kullanmışsın. Ben o dediklerinin hiçbirisinin kaale alındığını sanmıyorum. Dmozu savunmak burada kimseye kalmadığı gibi sanada kalmadı ben kendimce eleştirimi yazdım da Dmoz Türkiye Avukatlığını sana verdi sanırım. herneyse daha fazla birşey yazmak istemiyorum. Ben gördüğümü bildiğimi söyledim sadece Dmozda nelerin dönüp bittiğini bu forumda birçok kişi biliyor tekrardan dillendirmenin bir manası olacağını sanmıyorum.
    Biz demekki haybeye yıllarca editörlük yapıyoruz. Dışarıdan herşey biliniyormuşta haberimiz yokmuş. Büyüksün patron eyvallah.
  • 29-06-2010, 18:54:10
    #40
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz demekki haybeye yıllarca editörlük yapıyoruz. Dışarıdan herşey biliniyormuşta haberimiz yokmuş. Büyüksün patron eyvallah.
    //den den..
  • 30-06-2010, 01:04:16
    #41
    Lampard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gördüğümü bildiğimi söyledim sadece Dmozda nelerin dönüp bittiğini bu forumda birçok kişi biliyor tekrardan dillendirmenin bir manası olacağını sanmıyorum.
    Benim bundan neden haberim yok. Biz neden almıyoruz o teklifleri...
  • 30-06-2010, 01:17:20
    #42
    Dmoz'u biliyorum diyenler ; rakip sitenin sahibi , sizin sitenizi ekleyeceğiniz bölümün dmoz editörü olarak karşılarına çıkmadıysa derler tabi ki.Artı olarak bu bölümden müthiş şekilde para kazanılıyorsa gel gör bakalım nasıl oyunlar oynanıyor.Açtığı gün herifin sitesi dmoz'a ekleniyor , biz başvuru gönderiyoruz 1 yıl sonra bile cevap alamıyoruz...

    Bizde en sonda dmoz editörünü ekledik konuştuk bizden bir şeyler istedi , yaptık bittiği gibide herif ortadan kayboldu Hatta bu kişinin r10'dada üyeliği var
  • 30-06-2010, 01:29:58
    #43
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bizde en sonda dmoz editörünü ekledik konuştuk bizden bir şeyler istedi , yaptık bittiği gibide herif ortadan kayboldu Hatta bu kişinin r10'dada üyeliği var
    üzgünüm ama hak etmişsiniz. bireysel isteklerini yerine getirdiniz diye sitenizi ekleseydi bugün mutlu biri olacaktınız? rüşvet teklif etmekte rüşvet almak kadar suçtur ve ayıptır.

    ayrıca ben de bir dmoz editörüyüm ve ne başvurumda, ne de aksiyonlarımda bugüne kadar bir başka dmoz editörüyle diyaloğum olmadı. hatta tanıdığım bir dmoz editörü yok bile diyebilirim. (en fazla nickini görmüşlüklerim oluyor) genellemeleriniz fazla önyargılı ve yıpratıcı.
  • 30-06-2010, 02:05:58
    #44
    Birşey merak ediyorum editör arkadaşlar bir kazancınız oluyormu? Yoksa sadece "dmoz editörüyüm" olayımı oluyor ?

    Cevabını bilmediğim için soruyorum.
  • 30-06-2010, 02:11:51
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üzgünüm ama hak etmişsiniz. bireysel isteklerini yerine getirdiniz diye sitenizi ekleseydi bugün mutlu biri olacaktınız? rüşvet teklif etmekte rüşvet almak kadar suçtur ve ayıptır.

    ayrıca ben de bir dmoz editörüyüm ve ne başvurumda, ne de aksiyonlarımda bugüne kadar bir başka dmoz editörüyle diyaloğum olmadı. hatta tanıdığım bir dmoz editörü yok bile diyebilirim. (en fazla nickini görmüşlüklerim oluyor) genellemeleriniz fazla önyargılı ve yıpratıcı.

    Hacım senin gibiler seslerini daha fazla duyurmalı,umarım her zaman tarafsızlıgınızı hep korursunuz.

    İyi calışmalar.