Bizde en sonda dmoz editörünü ekledik konuştuk bizden bir şeyler istedi , yaptık bittiği gibide herif ortadan kayboldu

Hatta bu kişinin r10'dada üyeliği var
üzgünüm ama hak etmişsiniz. bireysel isteklerini yerine getirdiniz diye sitenizi ekleseydi bugün mutlu biri olacaktınız? rüşvet teklif etmekte rüşvet almak kadar suçtur ve ayıptır.
ayrıca ben de bir dmoz editörüyüm ve ne başvurumda, ne de aksiyonlarımda bugüne kadar bir başka dmoz editörüyle diyaloğum olmadı. hatta tanıdığım bir dmoz editörü yok bile diyebilirim. (en fazla nickini görmüşlüklerim oluyor) genellemeleriniz fazla önyargılı ve yıpratıcı.