Evet bende o Sazanı arıyordum ki sen çıka geldin uçarak ben zaten ODB referans diye bir kelime kullanmadım dikkat edersen kendin böyle bir tabir kullanmışsın. Ben o dediklerinin hiçbirisinin kaale alındığını sanmıyorum. Dmozu savunmak burada kimseye kalmadığı gibi sanada kalmadı ben kendimce eleştirimi yazdım da Dmoz Türkiye Avukatlığını sana verdi sanırım. herneyse daha fazla birşey yazmak istemiyorum. Ben gördüğümü bildiğimi söyledim sadece Dmozda nelerin dönüp bittiğini bu forumda birçok kişi biliyor tekrardan dillendirmenin bir manası olacağını sanmıyorum.
Biz demekki haybeye yıllarca editörlük yapıyoruz. Dışarıdan herşey biliniyormuşta haberimiz yokmuş. Büyüksün patron eyvallah.