üzgünüm ama hak etmişsiniz. bireysel isteklerini yerine getirdiniz diye sitenizi ekleseydi bugün mutlu biri olacaktınız? rüşvet teklif etmekte rüşvet almak kadar suçtur ve ayıptır.
ayrıca ben de bir dmoz editörüyüm ve ne başvurumda, ne de aksiyonlarımda bugüne kadar bir başka dmoz editörüyle diyaloğum olmadı. hatta tanıdığım bir dmoz editörü yok bile diyebilirim. (en fazla nickini görmüşlüklerim oluyor) genellemeleriniz fazla önyargılı ve yıpratıcı.
Hacım senin gibiler seslerini daha fazla duyurmalı,umarım her zaman tarafsızlıgınızı hep korursunuz.
İyi calışmalar.