• 31-08-2017, 00:36:04
    #19
    Onur adıyla 1 yorum bıraktım
  • 22-09-2017, 11:42:31
    #21
    yorum eklendi
  • 25-09-2017, 13:57:33
    #22
    Hocam bu yorumu yaptım. Onaylarsanız sevinirim.
  • 27-09-2017, 14:00:52
    #23
    @Oxsigen hocam pardonda, biz sitenize giriyoruz, yorum yapıyoruz. Siz yorumdaki linki kaldırıp öyle yayınlıyorsunuz. Enayimiyiz?

    Örnek yorum; http://www.asyarehberi.com/pattaya-g...i#comment-6102
    Başka bir arkadaşın yorumu: http://www.asyarehberi.com/pattaya-g...i#comment-6089

    Konunun açıklama kısmı düzeltilmeden hemen belirteyim ki, siz yorumları isimle paylaşılması gerekiyor diye bir durumdan bahsetmemişsiniz. Konuyu MODERATORLERE şikayet ettim.

    @PsdBul;
  • 27-09-2017, 20:27:44
    #24
    edesingtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Oxsigen hocam pardonda, biz sitenize giriyoruz, yorum yapıyoruz. Siz yorumdaki linki kaldırıp öyle yayınlıyorsunuz. Enayimiyiz?

    Örnek yorum; http://www.asyarehberi.com/pattaya-g...i#comment-6102
    Başka bir arkadaşın yorumu: http://www.asyarehberi.com/pattaya-g...i#comment-6089

    Konunun açıklama kısmı düzeltilmeden hemen belirteyim ki, siz yorumları isimle paylaşılması gerekiyor diye bir durumdan bahsetmemişsiniz. Konuyu MODERATORLERE şikayet ettim.

    @PsdBul;
    Sitenin tek yönetici ben değilim, herkes anlamıyor spam sananlar oluyor, yada onaylamayanlarda çıkıyor özellikle bana belirtirseniz takip ediyorum. siz kendiniz enayi yerine koyuyorsanzı birşey diyemem düzgünce söylemeniz yeterli takip etmem için. yorumuda zorla yaptırmıyorum, hizmetde satmıyorum size, tercih size kalmış.
  • 28-09-2017, 00:54:17
    #25
    Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenin tek yönetici ben değilim, herkes anlamıyor spam sananlar oluyor, yada onaylamayanlarda çıkıyor özellikle bana belirtirseniz takip ediyorum. siz kendiniz enayi yerine koyuyorsanzı birşey diyemem düzgünce söylemeniz yeterli takip etmem için. yorumuda zorla yaptırmıyorum, hizmetde satmıyorum size, tercih size kalmış.
    Takip etmediğiniz sistemin konusunu da açmıyacaksınız. Farkındaysanız konunuza yorumdan sonra gelip postumu bırakmışım. Akabinde dün gece aynı bu saatlerde yine online oluyorsunuz. Konuyu ilgilenmiyorsunuz, sonra gelip o şu bu silmiş laflarıyla üste çıkıp bir de hakaret etme lüksünüz doğuyor.

    Burada bir mal, hizmet satmıyor olabilirsiniz; fakat size hatırlatılması gereken önemli bir husus da forum da sadece bir aksaklık alım-satım işlemlerinde olmuyor. Sitenize yorum yapılıyor onlarca insan tarafından ilgilenmiyorum, tek admin ben değilim laflarını yazacağınıza konuyu silin. Kimsenin vaktini de çalmayın!

    Edit: Zorla yaptırmadığınız yorumumu tamamen silin. Ufak hesaplar peşinde değilim fakat çizgim nettir. http://www.asyarehberi.com/pattaya-g...i#comment-6102
  • 28-09-2017, 08:03:57
    #26
    backlinkmatik.com
    http://www.asyarehberi.com/tayland-kambocya-tatilim konusuna Aykut olarak yorum yapıldı, onayınızı ve bilgi vermenizi rica ederim
  • 28-09-2017, 12:46:56
    #27
    #comment-6111

    teşekkürler