Sitenin tek yönetici ben değilim, herkes anlamıyor spam sananlar oluyor, yada onaylamayanlarda çıkıyor özellikle bana belirtirseniz takip ediyorum. siz kendiniz enayi yerine koyuyorsanzı birşey diyemem düzgünce söylemeniz yeterli takip etmem için. yorumuda zorla yaptırmıyorum, hizmetde satmıyorum size, tercih size kalmış.
Takip etmediğiniz sistemin konusunu da açmıyacaksınız. Farkındaysanız konunuza yorumdan sonra gelip postumu bırakmışım. Akabinde dün gece aynı bu saatlerde yine online oluyorsunuz. Konuyu ilgilenmiyorsunuz, sonra gelip o şu bu silmiş laflarıyla üste çıkıp bir de hakaret etme lüksünüz doğuyor.
Burada bir mal, hizmet satmıyor olabilirsiniz; fakat size hatırlatılması gereken önemli bir husus da forum da sadece bir aksaklık alım-satım işlemlerinde olmuyor. Sitenize yorum yapılıyor onlarca insan tarafından ilgilenmiyorum, tek admin ben değilim laflarını yazacağınıza konuyu silin. Kimsenin vaktini de çalmayın!
Edit: Zorla yaptırmadığınız yorumumu tamamen silin. Ufak hesaplar peşinde değilim fakat çizgim nettir.
http://www.asyarehberi.com/pattaya-g...i#comment-6102