@Oxsigen hocam pardonda, biz sitenize giriyoruz, yorum yapıyoruz. Siz yorumdaki linki kaldırıp öyle yayınlıyorsunuz.
Enayimiyiz?
Örnek yorum;
http://www.asyarehberi.com/pattaya-g...i#comment-6102
Başka bir arkadaşın yorumu:
http://www.asyarehberi.com/pattaya-g...i#comment-6089
Konunun açıklama kısmı düzeltilmeden hemen belirteyim ki, siz yorumları isimle paylaşılması gerekiyor diye bir durumdan bahsetmemişsiniz. Konuyu MODERATORLERE şikayet ettim.
@PsdBul;