@Oxsigen hocam pardonda, biz sitenize giriyoruz, yorum yapıyoruz. Siz yorumdaki linki kaldırıp öyle yayınlıyorsunuz. Enayimiyiz?

Örnek yorum; http://www.asyarehberi.com/pattaya-g...i#comment-6102
Başka bir arkadaşın yorumu: http://www.asyarehberi.com/pattaya-g...i#comment-6089

Konunun açıklama kısmı düzeltilmeden hemen belirteyim ki, siz yorumları isimle paylaşılması gerekiyor diye bir durumdan bahsetmemişsiniz. Konuyu MODERATORLERE şikayet ettim.

@PsdBul;