edesingtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Oxsigen hocam pardonda, biz sitenize giriyoruz, yorum yapıyoruz. Siz yorumdaki linki kaldırıp öyle yayınlıyorsunuz. Enayimiyiz?

Örnek yorum; http://www.asyarehberi.com/pattaya-g...i#comment-6102
Başka bir arkadaşın yorumu: http://www.asyarehberi.com/pattaya-g...i#comment-6089

Konunun açıklama kısmı düzeltilmeden hemen belirteyim ki, siz yorumları isimle paylaşılması gerekiyor diye bir durumdan bahsetmemişsiniz. Konuyu MODERATORLERE şikayet ettim.

@PsdBul;
Sitenin tek yönetici ben değilim, herkes anlamıyor spam sananlar oluyor, yada onaylamayanlarda çıkıyor özellikle bana belirtirseniz takip ediyorum. siz kendiniz enayi yerine koyuyorsanzı birşey diyemem düzgünce söylemeniz yeterli takip etmem için. yorumuda zorla yaptırmıyorum, hizmetde satmıyorum size, tercih size kalmış.