Wordpress mu ya da varsa başka bir blog dağıtma scripti kuracak olan birini arıyorum.
Demo göstermeyi unutmayın.
Uçuk fiyatla gelmeyin..
Pm atın...
Blog dağıtma scripti kuracak aranıyor
9
●414
- 18-01-2013, 11:13:29ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.si ben sıfıdan kodlama istemiyorum sadece bir eklenti kurulumu eklenti veya script neyse. kurulum yani.
2. si 'ucuk fiyat' ucu açık bir kavram
sana göre 5 bin tl ucuk gelebilir ama belki ben sırf bu iş için 10000 tl ayırdım nereden biliyorsun.??? - 18-01-2013, 11:13:56Ya bu konusma tarzı r10'da moda oldu herkes istediği fiyatı verebilir sizide anlıyorum çok abartılı fiyatlar gelebilir fakat konunuzda böyle belirterek işi yapacak insanlar varsada onların işlerini küçümsediğiniz algısına kapılıyorum ben. O zaman hiç para vermeyin kendiniz yapın yani ne biliyim forumun genel havası bu yönde herkes herkesin işine küçümsüyor, yok işler yoğun ilgilenemiyorum sayfa başı 100 liradan css dökümü felan. Yani bu tarzda ki konusmalar hem sizi hemde işi alacak kişileri yanıltabilir.
- 18-01-2013, 11:15:06Üyeliği durdurulduGörünen köy klavuz istemez hocam...dadac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2013, 11:17:15Ttsagce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu baltalamak ve başka yönlere çekmek de bir r10 klasiği oldu artık...
şimdi konuya giren benin ne istediğime bakmayacak. en son yazılana bakıp aklına geleni döşeyecek konuya..
aha buradaya yazıyorum bekleyin görün....
teklifi olan teklifini yapar zaten konuyu okuyup. gerisi boş laf... - 18-01-2013, 11:19:27Amacım konunuzu baltalamak felan değil bu yönde bir algıya kapıldıysanız bilemem. Fakat yanlışı kendinde aramak diye bir deyim vardır bilirsiniz bunuda göz önünde bulundurun. Benim yazdıklarım size bir tavsiye niyetinde bir yazıydı.dadac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2013, 11:20:11Üyeliği durdurulduHocam millet niye konunuzu baltalasın. Senin işinin ben de olmasını isterim o da olmasını ister ben veya başkası niye senin işine engel olacak ki ? yok yani ben şunu anlamıyorum uçuk fiyat derken millet 5 liraya 10 liraya mı yapacak. Ben sizin yazdığınız yazıdan şahsen bunu anladım... Hatta başına da dedimki yanlış anlama dedim. Hani baltalama yada zedeleme maksatlı demedim. Görüşümü anlattım ki öteki arkadaş da öyle düşünmüş...dadac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2013, 11:20:13oradan görünen köy nedir hocam bana da söyler misinz?ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az denemeyecek bir miktar para ayırmıştım bu iş için. ama benim gördüğüm köy o ki,
bu tür işler için r1o da konu açmamak en iyisi...
iyi günler ....