Hocam yanlış anlamayın ama özellik istiyorsunuz, demo istiyorsunuz para da uçmayın diyorsunuz. Hizmetin en iyisini düşünüyorsunuz ancak maddiyat zayıf... Bence bu işte bi anormallik var...