Hocam yanlış anlamayın ama özellik istiyorsunuz, demo istiyorsunuz para da uçmayın diyorsunuz. Hizmetin en iyisini düşünüyorsunuz ancak maddiyat zayıf... Bence bu işte bi anormallik var...
1.si ben sıfıdan kodlama istemiyorum sadece bir eklenti kurulumu eklenti veya script neyse. kurulum yani.
2. si 'ucuk fiyat' ucu açık bir kavram
sana göre 5 bin tl ucuk gelebilir ama belki ben sırf bu iş için 10000 tl ayırdım nereden biliyorsun.???