Ya bu konusma tarzı r10'da moda oldu herkes istediği fiyatı verebilir sizide anlıyorum çok abartılı fiyatlar gelebilir fakat konunuzda böyle belirterek işi yapacak insanlar varsada onların işlerini küçümsediğiniz algısına kapılıyorum ben. O zaman hiç para vermeyin kendiniz yapın yani ne biliyim forumun genel havası bu yönde herkes herkesin işine küçümsüyor, yok işler yoğun ilgilenemiyorum sayfa başı 100 liradan css dökümü felan. Yani bu tarzda ki konusmalar hem sizi hemde işi alacak kişileri yanıltabilir.