• 20-11-2012, 10:40:05
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gabriel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buraya yaş sınırı getirmek lazım.
    Yasım 23 İsletme mezunuyim sizin kadar para hesabı yapmasını biliyorum size saygıda kusur etmedim sizinde yasınız 40 ama bu yasa kadar sunu anlamadıysaniz ticaret bu serbest piyasa I'sine gelen yapar I'sine gelmeyen yapmaz bunu niye bu kadar buyutuyorsunuz anlamıyorum ki , herkesin I'sine saygım var ama benim istegim bı kaç modülle halledilecek bir is en fazla iki gün sürmez bile başka da birsey demiyorum gereksiz yere konuyu uzatmanın anlamı yok tesekkurler
  • 20-11-2012, 14:40:27
    #11
    Merhaba,

    Açtığınız konuyu detaylı bir şekilde inceleyip, sizlere PM gönderilmiştir. Ne istediğinizi detaylı bir şekilde anlatırsanız, hayalinizdeki internet sitesini sizlere yapabiliriz.


    Saygılarımla,
    Emin Kader.
  • 20-11-2012, 14:46:38
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    300 tl mi? senin gibileri sırf piyasayı öğrenmesi için dolandırmak gerek. öyle parayı alıp gitmek değil, parayı alıp 1-2 ay oyalanacaksınız ki akıllanacaksınız.
  • 20-11-2012, 14:50:14
    #13
    gabriel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buraya yaş sınırı getirmek lazım.
    yaş yeterli değil
  • 20-11-2012, 15:32:48
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.
  • 20-11-2012, 23:21:18
    #15
    FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 tl mi? senin gibileri sırf piyasayı öğrenmesi için dolandırmak gerek. öyle parayı alıp gitmek değil, parayı alıp 1-2 ay oyalanacaksınız ki akıllanacaksınız.
    Evet 300 Tl , Opencart magento tarzı hazır sistemlere bir iki modül eklemek için 3000 tl mi vermem gerekiyor, Hangi piyasadan bahsediyorsunuz bu sitede 500 tl ye de 5000 tl ye de bu işi yapıcak insan var, siz yapmıyorsanız yapan vardır Gelen Pm lerde yapanın var olduğunu gösteriyor buda son mesajım
  • 20-11-2012, 23:39:55
    #16
    f0x
    Üyeliği durduruldu
    FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 tl mi? senin gibileri sırf piyasayı öğrenmesi için dolandırmak gerek. öyle parayı alıp gitmek değil, parayı alıp 1-2 ay oyalanacaksınız ki akıllanacaksınız.
    Siz kendinizi ne saniyorsunuz ki boyle konusuyorsunuz? Adam konusunu acmis is yaptiracak bir kotu 10 tl'ye satanda var 100 tl'ye de, 1000 tl'ye de polemige giren kisiler varya bence bunlara sinir getirilmeli.Isiniz gucunuz yok mu sizinde gelmis burada adama muhalefetlik yapiyorsunuz? Adam butcesini belirtmis isi yapabilecek olan varsa gelir yapar isine gelmiyorsa konuya dahi ugramazsin. Nedir yani bu durum? Boyle sacmalik mi var?
  • 21-11-2012, 00:48:18
    #17
    f0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kendinizi ne saniyorsunuz ki boyle konusuyorsunuz? Adam konusunu acmis is yaptiracak bir kotu 10 tl'ye satanda var 100 tl'ye de, 1000 tl'ye de polemige giren kisiler varya bence bunlara sinir getirilmeli.Isiniz gucunuz yok mu sizinde gelmis burada adama muhalefetlik yapiyorsunuz? Adam butcesini belirtmis isi yapabilecek olan varsa gelir yapar isine gelmiyorsa konuya dahi ugramazsin. Nedir yani bu durum? Boyle sacmalik mi var?
    Herkes sizin gibi olsa keşke ama muhalefet çok teşekkürler
  • 21-11-2012, 01:48:16
    #18
    f0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kendinizi ne saniyorsunuz ki boyle konusuyorsunuz? Adam konusunu acmis is yaptiracak bir kotu 10 tl'ye satanda var 100 tl'ye de, 1000 tl'ye de polemige giren kisiler varya bence bunlara sinir getirilmeli.Isiniz gucunuz yok mu sizinde gelmis burada adama muhalefetlik yapiyorsunuz? Adam butcesini belirtmis isi yapabilecek olan varsa gelir yapar isine gelmiyorsa konuya dahi ugramazsin. Nedir yani bu durum? Boyle sacmalik mi var?
    arkadaş olmuş zaten saçmalık. polemik yaratmayın, bu mantığınızla düşünecek olursak yorumuma cevap vermeyip başka konuya girmeniz gerekti.