FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300 tl mi? senin gibileri sırf piyasayı öğrenmesi için dolandırmak gerek. öyle parayı alıp gitmek değil, parayı alıp 1-2 ay oyalanacaksınız ki akıllanacaksınız.
Siz kendinizi ne saniyorsunuz ki boyle konusuyorsunuz? Adam konusunu acmis is yaptiracak bir kotu 10 tl'ye satanda var 100 tl'ye de, 1000 tl'ye de polemige giren kisiler varya bence bunlara sinir getirilmeli.Isiniz gucunuz yok mu sizinde gelmis burada adama muhalefetlik yapiyorsunuz? Adam butcesini belirtmis isi yapabilecek olan varsa gelir yapar isine gelmiyorsa konuya dahi ugramazsin. Nedir yani bu durum? Boyle sacmalik mi var?