• 21-11-2012, 09:55:50
    #19
    Dün teknoloji zirvesinde de böyle heyecanlı bir çok arkadaş vardı. Orada güzel bir şey söylendi. İşi nasıl düşünürseniz o kadar büyürsünüz. Bu yüzden kimse kimseyi suçlamasın.
  • 22-11-2012, 06:46:19
    #20
    Yemek sepeti çok zor bir sistemdir inanın sizin istediğiniz değişiklikleri bile yapmak çok zor olur 300 tl nizi çöpe atmayın bence kenara koyun üzerine para ekleyin 3000 tl olunca bir php kursuna yazılın tavsiyem budur.