buraya yaş sınırı getirmek lazım.
Yasım 23 İsletme mezunuyim sizin kadar para hesabı yapmasını biliyorum size saygıda kusur etmedim sizinde yasınız 40 ama bu yasa kadar sunu anlamadıysaniz ticaret bu serbest piyasa I'sine gelen yapar I'sine gelmeyen yapmaz bunu niye bu kadar buyutuyorsunuz anlamıyorum ki , herkesin I'sine saygım var ama benim istegim bı kaç modülle halledilecek bir is en fazla iki gün sürmez bile başka da birsey demiyorum gereksiz yere konuyu uzatmanın anlamı yok tesekkurler