• 13-06-2010, 01:55:18
    #10
    Üyeliği durduruldu
    keahya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamera Nerde ?

    Dostum yapcaksan yaparsn, yapmayacaksan saçma sapan konuşmazsın yapacak olanlar yapar dimi?
  • 13-06-2010, 03:09:30
    #11
    Son günlerin popüler cümlesi ; "uçuk fiyatlarla gelmeyin !!!"

    Bu tarz cümleler gördükçe teklif verecek olsam da vazgeçiyorum.

    Web deki işleri hala lüks gören, para ayırmayan, tanıdığın oğluna yaptırırız mantığıyla gidenler lütfen iş yaptırmasınlar. Doğru düzgün araştırmadan millete para kaptıranlar da acısını yenilerden çıkarıyor. Her işin bir edeni vardır, çalışılacacak insan vardır çalışılmayacak insan vardır. Ona göre bir iş çıkar ortaya.

    Script veya tasarım bölümlerinde 100 - 150 TL ortalama geziyor. Bu rakamlara yapılacak işlerse bunlar, oturun öğrenin kendiniz yapın, başkalarına minnet etmeyin.

    Bizlerde bu işleri bırakalım. Nasıl olsa devlet bile youtube, google vs. kapatmaya başladı. Web işi ile uğraşanlara ekmek yok bu piyasada artık.

    Büyüklerimizin bir lafı vardır : hem cam kenarı hem ön koltukta gideceksin hem de 2,5 liraya gideceksin Yok böyle iş...

    Diyeceksiniz ki, o fiyatlara yapmak isteyen yapar, herkes işine baksın vs. vs. Herkesin kendi elinde piyasası, müşterisi ve işi var. Sadece içimi döktüm...
  • 13-06-2010, 11:12:54
    #12
    Ocean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum yapcaksan yaparsn, yapmayacaksan saçma sapan konuşmazsın yapacak olanlar yapar dimi?
    Dostum sana 2 lafım olacak konu baltalama yada küçük görme değildir amacım seneler oldu bu sektöre gireli ama öğrenciyim senin gibi çok müşteriler gördüm ve ;

    Şikayetim var bölümünde görüşmek üzere

    yada

    Ucuz Etin Yahnisi

    Kolay gelsin hayırlı işler bol kazançlar !!
  • 13-06-2010, 11:59:51
    #13
    Abartmaya gerek yok arkadaşın istediği sistem html.
    Php ile kodlayın demiyor. İstediği kesin özellikler belli.
    Ben iletişime geçtim.Yardımcı olacağım.
    Bu kadar tatsızlık çıkartmanıza gerek yoktu.
  • 13-06-2010, 12:29:49
    #14
    O zaman belirticek arkadaşım statik bir web sitesi istediğini ne istediğini bilmeyen bir kimseye kim nasıl yardım edebilir ki.
    Yinede ben kendi adıma özür dilerim böle bir bilgi verilmiş olsa üstelemezdim.
    Hayırlı olsun.

    ForsBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartmaya gerek yok arkadaşın istediği sistem html.
    Php ile kodlayın demiyor. İstediği kesin özellikler belli.
    Ben iletişime geçtim.Yardımcı olacağım.
    Bu kadar tatsızlık çıkartmanıza gerek yoktu.