Dostum yapcaksan yaparsn, yapmayacaksan saçma sapan konuşmazsın yapacak olanlar yapar dimi?
Dostum sana 2 lafım olacak konu baltalama yada küçük görme değildir amacım seneler oldu bu sektöre gireli ama öğrenciyim senin gibi çok müşteriler gördüm ve ;
Şikayetim var bölümünde görüşmek üzere
yada
Ucuz Etin Yahnisi
Kolay gelsin hayırlı işler bol kazançlar !!