Abartmaya gerek yok arkadaşın istediği sistem html.
Php ile kodlayın demiyor. İstediği kesin özellikler belli.
Ben iletişime geçtim.Yardımcı olacağım.
Bu kadar tatsızlık çıkartmanıza gerek yoktu.