Son günlerin popüler cümlesi ; "uçuk fiyatlarla gelmeyin !!!"

Bu tarz cümleler gördükçe teklif verecek olsam da vazgeçiyorum.

Web deki işleri hala lüks gören, para ayırmayan, tanıdığın oğluna yaptırırız mantığıyla gidenler lütfen iş yaptırmasınlar. Doğru düzgün araştırmadan millete para kaptıranlar da acısını yenilerden çıkarıyor. Her işin bir edeni vardır, çalışılacacak insan vardır çalışılmayacak insan vardır. Ona göre bir iş çıkar ortaya.

Script veya tasarım bölümlerinde 100 - 150 TL ortalama geziyor. Bu rakamlara yapılacak işlerse bunlar, oturun öğrenin kendiniz yapın, başkalarına minnet etmeyin.

Bizlerde bu işleri bırakalım. Nasıl olsa devlet bile youtube, google vs. kapatmaya başladı. Web işi ile uğraşanlara ekmek yok bu piyasada artık.

Büyüklerimizin bir lafı vardır : hem cam kenarı hem ön koltukta gideceksin hem de 2,5 liraya gideceksin Yok böyle iş...

Diyeceksiniz ki, o fiyatlara yapmak isteyen yapar, herkes işine baksın vs. vs. Herkesin kendi elinde piyasası, müşterisi ve işi var. Sadece içimi döktüm...