Arkadaşlar Facebook Tarzı bi proje düşünüyorum
script ne kadar a mal olur ilgilenenler pm atabilirler.Süresiz Destek İstiyorum.
Aldığım Domain: ; Alonebook.com
iş yaparmı satsam kaça gider?
Facebook tarzı bi proje
27
●1.761
- 04-04-2010, 01:01:04Üyeliği durduruldu
- 04-04-2010, 01:04:26Üyeliği durdurulduŞimdilik Sadece Türkiye Tutarsa ilerliyen zamanlarda düşünebilirim.
- 04-04-2010, 01:21:17Facebook'un inanaılmaz java'ları ve dışarıdan eklenebilen app'leri pek ucuz olmaz. 1 yıl süreniz ve 50 bin tl + bütçeniz var ise yardımcı olucak çıkar.
- 04-04-2010, 01:31:08Üyeliği durdurulduherkezin yorumlarını bekliyorum domainin düşmesi için 1 sene bekledim düşünün yani.
3-5 üstada sordum social engine alıp pluginleri ile 500$ tutuyormuş toplam.alt yapısı social engine olsa olurmu? - 04-04-2010, 01:57:39Üyeliği durduruldubaya zahmetli iş biliyorum fakat içimde bi heves var

içimden bi ses tutacak diyor . - 04-04-2010, 02:23:23Hevesin kırılmasın içindeki ses tuttursun inşallah tutmaz diye bişey yok. Sonuçta facebook'tan önce de aynı mantıkta projeler bulunuyordu ama facebook yeni bir soluk getirdi işe, farklı olmayı ve kendini geliştirmeyi bunun yanında da adını duyurabilmeyi becerdi. Ama şimdi benimki gelişirse rakipte olurum diyerek -alonebook- alınıyorsa baştan bu iş izindeyiz şekline dönüyor. Yani youtube tarzı projeye : yuutube, google tarzı projeye qoogle olsun denilerek başlanıyorsa bana hoş gelmiyor. Hem de başlangıç Türkiye demişsin. Bu alan adıyla direkt amerika ve ingiltere daha iyi olmaz mı biraz da özgün bişeyler olsa, yoksa aliveli4950.com olsun bizim olsun (bu arada alan adı boş
), Türkiye'ye ait güzel bi proje olsun. İnsanlar ne feysi yaaa aliveli varken desinde facebook'a rakip bile olmasın (üye de değilim zaten olursa seninkine kısmet)
- 04-04-2010, 03:12:19Üyeliği durdurulduFacebook ile Alonebook kelimesi aynımısendekazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aralarında dağ kadar fark var...
ben facebook u örnek aldım ve örnek gösterdim. - 04-04-2010, 03:23:32aynıdan da kötü, birsey iyiyse ona benzer bir domainle is yapmak oldukca mantıksızdır. İlk altavista vardı ozaman yahovista googvista diye yapsalar sence boyle bir prestij ve hızlı büyüme sürecleri olabilir miydi ?RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
