sendekazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hevesin kırılmasın içindeki ses tuttursun inşallah tutmaz diye bişey yok. Sonuçta facebook'tan önce de aynı mantıkta projeler bulunuyordu ama facebook yeni bir soluk getirdi işe, farklı olmayı ve kendini geliştirmeyi bunun yanında da adını duyurabilmeyi becerdi. Ama şimdi benimki gelişirse rakipte olurum diyerek -alonebook- alınıyorsa baştan bu iş izindeyiz şekline dönüyor. Yani youtube tarzı projeye : yuutube, google tarzı projeye qoogle olsun denilerek başlanıyorsa bana hoş gelmiyor. Hem de başlangıç Türkiye demişsin. Bu alan adıyla direkt amerika ve ingiltere daha iyi olmaz mı biraz da özgün bişeyler olsa, yoksa aliveli4950.com olsun bizim olsun (bu arada alan adı boş ), Türkiye'ye ait güzel bi proje olsun. İnsanlar ne feysi yaaa aliveli varken desinde facebook'a rakip bile olmasın (üye de değilim zaten olursa seninkine kısmet)
Facebook ile Alonebook kelimesi aynımı aralarında dağ kadar fark var...
ben facebook u örnek aldım ve örnek gösterdim.