aynıdan da kötü, birsey iyiyse ona benzer bir domainle is yapmak oldukca mantıksızdır. İlk altavista vardı ozaman yahovista googvista diye yapsalar sence boyle bir prestij ve hızlı büyüme sürecleri olabilir miydi ?
googvista yahovista vs vs bunların kelime anlamı yok.
benzerlik var fakat kulağa hoş geliyor diye o ismi seçtim.
100k biraz abartı kaçmadımı 10k yazılım ve tasarıma ayırabilirim ancak.1-2 kişiyle görüşmelerim var zaten fiyatta anlaştıkta 9 ay gibi bir süre çok benim için.social engine kullanıcam büyük ihtimal.
100k biraz abartı kaçmadımı 10k yazılım ve tasarıma ayırabilirim ancak.1-2 kişiyle görüşmelerim var zaten fiyatta anlaştıkta 9 ay gibi bir süre çok benim için.social engine kullanıcam büyük ihtimal.
hazır yazılım kullanacaksanız hedefinizi küçültürsünüz o zamanda hiç girişim yapmanıza gerek kalmaz kendini ispatlamış rakipleriniz var ölü yatırım denilir
dün izlediğim bir satışta 100.000 Strerlinlik bir anlaşmayı sadece domain diğer rakip firmaya benziyor diye iptal ettiler. Bahsettiğin proje sağlam ekip zaman ve bütçe istiyor
100k biraz abartı kaçmadımı 10k yazılım ve tasarıma ayırabilirim ancak.1-2 kişiyle görüşmelerim var zaten fiyatta anlaştıkta 9 ay gibi bir süre çok benim için.social engine kullanıcam büyük ihtimal.
10k yazılım ve tasarıma ayırana kadar 10k'lık facebook reklamı alın daha işe yarar olur : ) fikir özgün olmadıktan sonra işiniz zor.