• 04-04-2010, 03:25:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynıdan da kötü, birsey iyiyse ona benzer bir domainle is yapmak oldukca mantıksızdır. İlk altavista vardı ozaman yahovista googvista diye yapsalar sence boyle bir prestij ve hızlı büyüme sürecleri olabilir miydi ?
    googvista yahovista vs vs bunların kelime anlamı yok.
    benzerlik var fakat kulağa hoş geliyor diye o ismi seçtim.
  • 04-04-2010, 03:41:28
    #11
    Üyeliği durduruldu
    büyük bütce ister facebook tarzı bi sistem için 100k bütce varsa ekip hazır
  • 04-04-2010, 04:06:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    100k biraz abartı kaçmadımı 10k yazılım ve tasarıma ayırabilirim ancak.1-2 kişiyle görüşmelerim var zaten fiyatta anlaştıkta 9 ay gibi bir süre çok benim için.social engine kullanıcam büyük ihtimal.
  • 04-04-2010, 04:10:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100k biraz abartı kaçmadımı 10k yazılım ve tasarıma ayırabilirim ancak.1-2 kişiyle görüşmelerim var zaten fiyatta anlaştıkta 9 ay gibi bir süre çok benim için.social engine kullanıcam büyük ihtimal.
    hazır yazılım kullanacaksanız hedefinizi küçültürsünüz o zamanda hiç girişim yapmanıza gerek kalmaz kendini ispatlamış rakipleriniz var ölü yatırım denilir
  • 04-04-2010, 10:04:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    social engine önceden kullanan yoktu facebook açıldı ve gelişti özgün yazılım kullanın yoksa boş olur
  • 04-04-2010, 11:46:08
    #15
    Hevesini kırmak istemem ama arkadaşlarım,ögretmenlerim ve iş arkdaşlarım hepsi facebook ta senin sitene tek üye olupta ne yapayım ben.

    eğer bunu karşılayacak bir bütçen varsa başka projelere yönel derim
  • 04-04-2010, 13:32:58
    #16
    dün izlediğim bir satışta 100.000 Strerlinlik bir anlaşmayı sadece domain diğer rakip firmaya benziyor diye iptal ettiler. Bahsettiğin proje sağlam ekip zaman ve bütçe istiyor
  • 04-04-2010, 13:39:40
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Facebook, Google bir kere olur. Ve oldu. Biraz özgün düşünün. Bence girmeye değmez.

    alonebook güzel kitap sitesi olur. Yazarlara telif hakkı ödeyerek kitabını online yayınlarsınız. Üyelikler ücretli olur vs. bence bunu düşünün bi.
  • 04-04-2010, 13:46:52
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100k biraz abartı kaçmadımı 10k yazılım ve tasarıma ayırabilirim ancak.1-2 kişiyle görüşmelerim var zaten fiyatta anlaştıkta 9 ay gibi bir süre çok benim için.social engine kullanıcam büyük ihtimal.
    10k yazılım ve tasarıma ayırana kadar 10k'lık facebook reklamı alın daha işe yarar olur : ) fikir özgün olmadıktan sonra işiniz zor.