Facebook, Google bir kere olur. Ve oldu. Biraz özgün düşünün. Bence girmeye değmez.

alonebook güzel kitap sitesi olur. Yazarlara telif hakkı ödeyerek kitabını online yayınlarsınız. Üyelikler ücretli olur vs. bence bunu düşünün bi.