STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynıdan da kötü, birsey iyiyse ona benzer bir domainle is yapmak oldukca mantıksızdır. İlk altavista vardı ozaman yahovista googvista diye yapsalar sence boyle bir prestij ve hızlı büyüme sürecleri olabilir miydi ?
googvista yahovista vs vs bunların kelime anlamı yok.
benzerlik var fakat kulağa hoş geliyor diye o ismi seçtim.