Facebook ile
Alonebook kelimesi aynımı

aralarında dağ kadar fark var...
ben facebook u örnek aldım ve örnek gösterdim.
aynıdan da kötü, birsey iyiyse ona benzer bir domainle is yapmak oldukca mantıksızdır. İlk altavista vardı ozaman yahovista googvista diye yapsalar sence boyle bir prestij ve hızlı büyüme sürecleri olabilir miydi ?