• 25-11-2009, 10:44:41
    #19
    ErN3sto87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz söylediği fiyata yapıyoruz.

    1.000 TL Çok ufak bir rakam gibi bahsetmenize sadece gülüp geçiyorum arkadaşlar İnsanlar askeri ücrete 1 ay sırtında un torbası taşıyıp çalışıyor bunun üzerine de 4 kişiye bakıyor.

    Özel mesaj gönderilmiştir.
    Askeri değil asgari ücret denir.

    Bu ücrette vasıfsız elemanlara verilen ücrettir. Yani koli taşıyana, duvar kırana, temizlik yapana verilir.
    Brüt 693 TL Net 496,53 TL dir.

    Sen bu işi yapanlara asgari ücreti layık görüyorsan diyecek birşey bulamıyorum.

    Zaten ancak 1000 TL verebilecek biri bu işten para kazanmayı düşünmüyor demektir. Alanada verenede hayırlı olsun. Parayı alan herzaman kârdadır. Ama bugün. Yarın da ben güler geçerim. Bu işleri bu paraya yapanla yaptıranların durumunu görünce.
  • 16-12-2009, 16:41:11
    #20
    Az önce msn den arkadaşla anlaştık ve kapora gönderdi. Daha sonra bu konunun linkini gönderip anlaştığımızı yazmamı istedi. Konuyu hiç okumadan yorum kısmına geliyordum ki yapılan yorumlar gözüme ilişti.

    Benim anlaştığım miktarı düşündüm, bi kaç yorum okudum, yok artık millet paragöz olmuş dedim tam okkalı bir yorum atacaktım... Bi bakıyım konuya fiyat falan yazılmış mı dedim, iyiki bakmışım

    Script işi tarafımca alınmıştır, burada yazan bin liralık komik ücrete değil tabiki (fiyat vermeyeceğim ama kat kat üzeri diyebilirim) Ödeme konusunda rahatlıktan dolayı sanırım tamam olur denilip anlaşmaya varılmış olmalı.

    Saygılar herkese

    not: sistem ASP olarak 1-2 hafta içersinde yapılıp teslim edilmek üzere konuşuldu
  • 16-12-2009, 16:44:45
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kubilay bey ile anlaşılmıştır.
  • 16-12-2009, 20:01:59
    #22
    Üyeliği durduruldu
    TyLer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kubilay bey ile anlaşılmıştır.
    Hayırlı olsun. Bitince demo gönderirmisiniz bakalım