• 23-11-2009, 11:15:40
    #10
    devturkeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ErN3sto87 tabiki ufak bir rakam değil, fakat büyük hiç değil. Her işin bir karşılıgı vardır, yüzeysel düşünmek çok yanlış olur, o scriptin yazılması inşaatta günlük yevmiye ile amelelik yapmak gibidir emin ol. aylarca sabahlara kadar gözleri pörtleyene kadar kod yazıp bişeyler meydana getirmek sandığın kolay değil.
    Herkesin yaptıgı iş farklıdır, ahmet a kalite script yazar mehmet vurur geçer, iş kalitesi referanslarla anlaşılır.
    Ben 4 şirkette çalıştım ve zorluğunu iyi bilirim. Askeri maaş tan vs bahsediyorsun, askeri maaş alan adam askeri maaşlık iş yapıyor, ona kalırsa millet vekilide 5000 TL üzeri maaş alıyor hakediyormu?
    Her işin yeri ayrıdır, sırtında un taşıyan adam milletvekilinin yaptığı işi yapamaz, millet vekili un taşıyan adamın yaptığı işi yapamaz.
    1000 TL ye 500 TL ye böyle script yazıla yazıla internet izmir körfezine dönmüş durumda.
    3-4 yıl php egitimi al, şirketlerde çalış, sertifikalar al, seminerler ver, gel amele parasına kod yaz, yok öyle bişey

    Kaliteli script yazanlar hakettiği paraları alamıyor. Genel anlamda "şu fiyata yazılamaz" diye bişey tam olarak yoktur.
    Bu birazda yazılımcının insiyatifine kalmış bişeydir, 1000 liraya bu scripti yazanda olur yazmayanda olur, kimisi 5000 liralık iş yapar kimisi amele stili iş yapar, kimisi hayrına iyi iş yapar az para alır, bu yüzelsel olarak anlaşılmaz.
    Elinize sağlık.
  • 23-11-2009, 13:15:16
    #11
    devturkeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ErN3sto87 tabiki ufak bir rakam değil, fakat büyük hiç değil. Her işin bir karşılıgı vardır, yüzeysel düşünmek çok yanlış olur, o scriptin yazılması inşaatta günlük yevmiye ile amelelik yapmak gibidir emin ol. aylarca sabahlara kadar gözleri pörtleyene kadar kod yazıp bişeyler meydana getirmek sandığın kolay değil.
    Herkesin yaptıgı iş farklıdır, ahmet a kalite script yazar mehmet vurur geçer, iş kalitesi referanslarla anlaşılır.
    Ben 4 şirkette çalıştım ve zorluğunu iyi bilirim. Askeri maaş tan vs bahsediyorsun, askeri maaş alan adam askeri maaşlık iş yapıyor, ona kalırsa millet vekilide 5000 TL üzeri maaş alıyor hakediyormu?
    Her işin yeri ayrıdır, sırtında un taşıyan adam milletvekilinin yaptığı işi yapamaz, millet vekili un taşıyan adamın yaptığı işi yapamaz.
    1000 TL ye 500 TL ye böyle script yazıla yazıla internet izmir körfezine dönmüş durumda.
    3-4 yıl php egitimi al, şirketlerde çalış, sertifikalar al, seminerler ver, gel amele parasına kod yaz, yok öyle bişey

    Kaliteli script yazanlar hakettiği paraları alamıyor. Genel anlamda "şu fiyata yazılamaz" diye bişey tam olarak yoktur.
    Bu birazda yazılımcının insiyatifine kalmış bişeydir, 1000 liraya bu scripti yazanda olur yazmayanda olur, kimisi 5000 liralık iş yapar kimisi amele stili iş yapar, kimisi hayrına iyi iş yapar az para alır, bu yüzelsel olarak anlaşılmaz.
    İşte Buyur Tek kelime ile harika olduğu gibi günümüz coderlerinin ne yapmaya çalıştığı en uygun biçimde anlatılmış fazla söze gerek yok tebrikler.
  • 23-11-2009, 16:30:48
    #12
    devturkeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ErN3sto87 tabiki ufak bir rakam değil, fakat büyük hiç değil. Her işin bir karşılıgı vardır, yüzeysel düşünmek çok yanlış olur, o scriptin yazılması inşaatta günlük yevmiye ile amelelik yapmak gibidir emin ol. aylarca sabahlara kadar gözleri pörtleyene kadar kod yazıp bişeyler meydana getirmek sandığın kolay değil.
    Herkesin yaptıgı iş farklıdır, ahmet a kalite script yazar mehmet vurur geçer, iş kalitesi referanslarla anlaşılır.
    Ben 4 şirkette çalıştım ve zorluğunu iyi bilirim. Askeri maaş tan vs bahsediyorsun, askeri maaş alan adam askeri maaşlık iş yapıyor, ona kalırsa millet vekilide 5000 TL üzeri maaş alıyor hakediyormu?
    Her işin yeri ayrıdır, sırtında un taşıyan adam milletvekilinin yaptığı işi yapamaz, millet vekili un taşıyan adamın yaptığı işi yapamaz.
    1000 TL ye 500 TL ye böyle script yazıla yazıla internet izmir körfezine dönmüş durumda.
    3-4 yıl php egitimi al, şirketlerde çalış, sertifikalar al, seminerler ver, gel amele parasına kod yaz, yok öyle bişey

    Kaliteli script yazanlar hakettiği paraları alamıyor. Genel anlamda "şu fiyata yazılamaz" diye bişey tam olarak yoktur.
    Bu birazda yazılımcının insiyatifine kalmış bişeydir, 1000 liraya bu scripti yazanda olur yazmayanda olur, kimisi 5000 liralık iş yapar kimisi amele stili iş yapar, kimisi hayrına iyi iş yapar az para alır, bu yüzelsel olarak anlaşılmaz.
    Evet. Biz 7 yıldır bu sektördeyiz yıllardır bu işi yapmaktayız. İstenilen özellikleride fazla abartmamak lazım. 1.000 TL ye 5.000 tl kalitesinde bir çok proje teslim ettik .

    İyi çalışmalar.
  • 23-11-2009, 17:31:49
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ErN3sto87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Biz 7 yıldır bu sektördeyiz yıllardır bu işi yapmaktayız. İstenilen özellikleride fazla abartmamak lazım. 1.000 TL ye 5.000 tl kalitesinde bir çok proje teslim ettik .

    İyi çalışmalar.
    O projelerin adreslerini alabilir miyim ? Uğraşmayayım bari bende yazmak ile sizden alıyım hemen
  • 23-11-2009, 17:51:12
    #14
    Alıntı
    O projelerin adreslerini alabilir miyim ? Uğraşmayayım bari bende yazmak ile sizden alıyım hemen
    Bende yazdırmak isterim o halde neden kendimiz paralıyalımki sizde kazanın bende demi
  • 23-11-2009, 19:44:42
    #15
    ErN3sto87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Biz 7 yıldır bu sektördeyiz
    vay anasını demekki arkadaş 15 yaşından beri profesyonel sistem yapıyor. Helal Olsun !
  • 23-11-2009, 19:54:09
    #16
    MASTEROYUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay anasını demekki arkadaş 15 yaşından beri profesyonel sistem yapıyor. Helal Olsun !
    Arkadaşımızın konusunu sulandırmaya gerek yok Msn adresimi ve iletişim bilgilerimi gönderiyorum. O kadar merak ediyorsan hayatımı, iletişime geçebilirsin.
  • 23-11-2009, 20:06:46
    #17
    devturkeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ErN3sto87 tabiki ufak bir rakam değil, fakat büyük hiç değil. Her işin bir karşılıgı vardır, yüzeysel düşünmek çok yanlış olur, o scriptin yazılması inşaatta günlük yevmiye ile amelelik yapmak gibidir emin ol. aylarca sabahlara kadar gözleri pörtleyene kadar kod yazıp bişeyler meydana getirmek sandığın kolay değil.
    Herkesin yaptıgı iş farklıdır, ahmet a kalite script yazar mehmet vurur geçer, iş kalitesi referanslarla anlaşılır.
    Ben 4 şirkette çalıştım ve zorluğunu iyi bilirim. Askeri maaş tan vs bahsediyorsun, askeri maaş alan adam askeri maaşlık iş yapıyor, ona kalırsa millet vekilide 5000 TL üzeri maaş alıyor hakediyormu?
    Her işin yeri ayrıdır, sırtında un taşıyan adam milletvekilinin yaptığı işi yapamaz, millet vekili un taşıyan adamın yaptığı işi yapamaz.
    1000 TL ye 500 TL ye böyle script yazıla yazıla internet izmir körfezine dönmüş durumda.
    3-4 yıl php egitimi al, şirketlerde çalış, sertifikalar al, seminerler ver, gel amele parasına kod yaz, yok öyle bişey

    Kaliteli script yazanlar hakettiği paraları alamıyor. Genel anlamda "şu fiyata yazılamaz" diye bişey tam olarak yoktur.
    Bu birazda yazılımcının insiyatifine kalmış bişeydir, 1000 liraya bu scripti yazanda olur yazmayanda olur, kimisi 5000 liralık iş yapar kimisi amele stili iş yapar, kimisi hayrına iyi iş yapar az para alır, bu yüzelsel olarak anlaşılmaz.
    katılıyorum ve profesyonel olarak istenen bu scripti ben ve çevremdeki 10 larca tanıdığım php yazılımcısı arkadaşlarım 5000 TL den aşağı fiyat çekmez . nedemek lazım bilmiyorum ya ucuz etin yahnisi yavan olacak yada ucuz eti baharatlandırıp yedirecek yada bilmiyorum piyasayı öldürüyor bu forumdaki zihniyet .. bendende bukadar .
  • 23-11-2009, 21:29:23
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar İştemiş Oldugunuz Script İçin Sizi www.sadecepaket.com Yaşar İçen Beylere Yönlendirmek İşterim Türkiye Gnelinde Oldukca Portföyü Olan Bir Firma