devturkeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ErN3sto87 tabiki ufak bir rakam değil, fakat büyük hiç değil. Her işin bir karşılıgı vardır, yüzeysel düşünmek çok yanlış olur, o scriptin yazılması inşaatta günlük yevmiye ile amelelik yapmak gibidir emin ol. aylarca sabahlara kadar gözleri pörtleyene kadar kod yazıp bişeyler meydana getirmek sandığın kolay değil.
Herkesin yaptıgı iş farklıdır, ahmet a kalite script yazar mehmet vurur geçer, iş kalitesi referanslarla anlaşılır.
Ben 4 şirkette çalıştım ve zorluğunu iyi bilirim. Askeri maaş tan vs bahsediyorsun, askeri maaş alan adam askeri maaşlık iş yapıyor, ona kalırsa millet vekilide 5000 TL üzeri maaş alıyor hakediyormu?
Her işin yeri ayrıdır, sırtında un taşıyan adam milletvekilinin yaptığı işi yapamaz, millet vekili un taşıyan adamın yaptığı işi yapamaz.
1000 TL ye 500 TL ye böyle script yazıla yazıla internet izmir körfezine dönmüş durumda.
3-4 yıl php egitimi al, şirketlerde çalış, sertifikalar al, seminerler ver, gel amele parasına kod yaz, yok öyle bişey

Kaliteli script yazanlar hakettiği paraları alamıyor. Genel anlamda "şu fiyata yazılamaz" diye bişey tam olarak yoktur.
Bu birazda yazılımcının insiyatifine kalmış bişeydir, 1000 liraya bu scripti yazanda olur yazmayanda olur, kimisi 5000 liralık iş yapar kimisi amele stili iş yapar, kimisi hayrına iyi iş yapar az para alır, bu yüzelsel olarak anlaşılmaz.
İşte Buyur Tek kelime ile harika olduğu gibi günümüz coderlerinin ne yapmaya çalıştığı en uygun biçimde anlatılmış fazla söze gerek yok tebrikler.