ErN3sto87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz söylediği fiyata yapıyoruz.

1.000 TL Çok ufak bir rakam gibi bahsetmenize sadece gülüp geçiyorum arkadaşlar İnsanlar askeri ücrete 1 ay sırtında un torbası taşıyıp çalışıyor bunun üzerine de 4 kişiye bakıyor.

Özel mesaj gönderilmiştir.
Askeri değil asgari ücret denir.

Bu ücrette vasıfsız elemanlara verilen ücrettir. Yani koli taşıyana, duvar kırana, temizlik yapana verilir.
Brüt 693 TL Net 496,53 TL dir.

Sen bu işi yapanlara asgari ücreti layık görüyorsan diyecek birşey bulamıyorum.

Zaten ancak 1000 TL verebilecek biri bu işten para kazanmayı düşünmüyor demektir. Alanada verenede hayırlı olsun. Parayı alan herzaman kârdadır. Ama bugün. Yarın da ben güler geçerim. Bu işleri bu paraya yapanla yaptıranların durumunu görünce.