Az önce msn den arkadaşla anlaştık ve kapora gönderdi. Daha sonra bu konunun linkini gönderip anlaştığımızı yazmamı istedi. Konuyu hiç okumadan yorum kısmına geliyordum ki yapılan yorumlar gözüme ilişti.

Benim anlaştığım miktarı düşündüm, bi kaç yorum okudum, yok artık millet paragöz olmuş dedim tam okkalı bir yorum atacaktım... Bi bakıyım konuya fiyat falan yazılmış mı dedim, iyiki bakmışım

Script işi tarafımca alınmıştır, burada yazan bin liralık komik ücrete değil tabiki (fiyat vermeyeceğim ama kat kat üzeri diyebilirim) Ödeme konusunda rahatlıktan dolayı sanırım tamam olur denilip anlaşmaya varılmış olmalı.

Saygılar herkese

not: sistem ASP olarak 1-2 hafta içersinde yapılıp teslim edilmek üzere konuşuldu