• 13-10-2009, 17:55:53
    #1
    Hotmail smtp ayarı yapıp hotmail ile toplu mail gönderim yapabileceğim php tabanlı script yazabilecek birini arıyorum


    Veya hotmailin ücretli servisi varsa bilen varsa toplu mail gönderebileceğim.Bunu anlatabilecek arkadaşada ücret verilecektir.
  • 13-10-2009, 19:11:52
    #2
    gmaili kullanarak üst üste 100-200 tane mail atabilecek bir şey yapabılirim tabi ondan sonra google seni gmailinden gönderimi durduruyor.

    hotmaile de bakıp geliyorum
  • 13-10-2009, 20:24:52
    #3
    Hotmailin buna izin vereceğini sanmıyorum, günlük kaç e posta göndermeyi düşünüyorsunuz? Ben hotmailimi windows live mail ile kullanıyorum web tabanlı değil ve bunda bile bazı durumlarda mail gönderirken güvenlik kodu soruyor. Windows live apileri kullanılarak bir şeyler yapılabilinir belki.
  • 13-10-2009, 23:07:18
    #4
    şimdi gmail kullanıyoruz zaten ama 100 mailden sonra hesabı banlıyor.Hergün mail açmakta sorun oluyor çünkü gmail açarken telefon kodu istiyor.

    Eski hotmail hesaplarına smtp ayarı yapılıp toplu mail gönderilebileceğini biliyorum.Günde 30 bin mail atmak istiyorum.Bknz kalbimde webkazanc vs bunlar hotmail tabanlı scriptler kullanıyor.Yani yapılabiliyor.
  • 15-10-2009, 00:55:40
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Üstteki mesajın üstüne az önce kalbimde sitesine üye oldum, mail bekliyorum ama hala gelmedi, sitemde 4 ve üstü şiddetindeki spamları silme mekanizması var, belkide bundandır.

    kalbimde sitesinden gelen mailin header kısmını çok merak etmiştim oysa bakamadım, neyse.
  • 15-10-2009, 12:45:30
    #6
    NEFRIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstteki mesajın üstüne az önce kalbimde sitesine üye oldum, mail bekliyorum ama hala gelmedi, sitemde 4 ve üstü şiddetindeki spamları silme mekanizması var, belkide bundandır.

    kalbimde sitesinden gelen mailin header kısmını çok merak etmiştim oysa bakamadım, neyse.


    Bir kaç gün içinde mailiniz dolacaktır veya profilinizi bayan olarak işaretlemediğinizden emin olun nitekim bayan profillere mesaj atmıyorlar.

    Yokmu yapabilecek bir coder ?
  • 02-12-2009, 23:16:12
    #7
    ZaLim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç gün içinde mailiniz dolacaktır veya profilinizi bayan olarak işaretlemediğinizden emin olun nitekim bayan profillere mesaj atmıyorlar.

    Yokmu yapabilecek bir coder ?
    Keşke bayan işaretleseymişim Son zamanlarda epey FAKE mailler almaya başladım, fake diyorumçünki bana gelen maillerin % 99.9 unun sahte kişilerce gönderildiğini tahmin ediyorum.

    Mesela "Kalbimde.com da size yeni mesaj var !, suskuntatli size mesaj yolladi!"

    gibi her hafta düzeli şekilde mailler geliyor tabii amaç gold üyeliklere sevketmek amator internet kullanıcılarını, tabii kredi kartı olanları

    Neyse benim için önemli olan mail değil zaten HEADER kısmı ve aynen şöyle diyor;

    from mail1.mailservisi.com ([174.37.123.240])

    Bu da benim için sizin "Bknz kalbimde webkazanc vs bunlar hotmail tabanlı scriptler kullanıyor" teorisinizi biraz çürütüyor gibi ? siz ne dersiniz ?
  • 03-12-2009, 15:59:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hotmail ile pop olmasi için sanirim ücretli hesabiniz olmasi gerekiyor. anca o durumda pop üzerinden calisacak şekilde yazilabilir. Normal hesaplarda en son pop destegi kaldirilmisti zaten
  • 03-12-2009, 23:26:33
    #9
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hotmail ile pop olmasi için sanirim ücretli hesabiniz olmasi gerekiyor. anca o durumda pop üzerinden calisacak şekilde yazilabilir. Normal hesaplarda en son pop destegi kaldirilmisti zaten
    Çok mantıklı tamami ile katılıyorum, birde hotmail ücretsiz MX hizmeti veriyor mesela sitenin mx ini kullanmak yerine tüm mail işlerini hotmail yapıyor, pek çok site bu sayede domainismi.com şeklinde mail dağıtıyor o hizmeti kullanarak (ücretsiz bir hizmet) ancak fazla bilgim yok bu konuda.