Konu
Hotmail smtp ayarı yaptırılacak.
03-12-2009, 15:59:59
#8
sdemirkeser
Üyeliği durduruldu
hotmail ile pop olmasi için sanirim ücretli hesabiniz olmasi gerekiyor. anca o durumda pop üzerinden calisacak şekilde yazilabilir. Normal hesaplarda en son pop destegi kaldirilmisti zaten