sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hotmail ile pop olmasi için sanirim ücretli hesabiniz olmasi gerekiyor. anca o durumda pop üzerinden calisacak şekilde yazilabilir. Normal hesaplarda en son pop destegi kaldirilmisti zaten
Çok mantıklı tamami ile katılıyorum, birde hotmail ücretsiz MX hizmeti veriyor mesela sitenin mx ini kullanmak yerine tüm mail işlerini hotmail yapıyor, pek çok site bu sayede domainismi.com şeklinde mail dağıtıyor o hizmeti kullanarak (ücretsiz bir hizmet) ancak fazla bilgim yok bu konuda.