Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Üstteki mesajın üstüne az önce kalbimde sitesine üye oldum, mail bekliyorum ama hala gelmedi, sitemde 4 ve üstü şiddetindeki spamları silme mekanizması var, belkide bundandır.
kalbimde sitesinden gelen mailin header kısmını çok merak etmiştim oysa bakamadım, neyse.