• 24-11-2006, 03:58:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    muratta güzel scriptler yazar işi bize o öğretti
  • 24-11-2006, 06:24:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bu siteden farklı domainlerde 10-15 tane sadece ben gördüm, diğer arkadaşların gördükleriyle bi 30-40 arası vardır.
    profesyonellik bu olsa gerek.
  • 24-11-2006, 07:24:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    normal yazı scriptinidemi 1 milyardan aşa yazmıyosunuz en fazla yarım gün uğraştıracak bir iş ?
  • 01-12-2006, 05:58:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Program Download Yükle İndir

    bu site geçen gün burda satılıyordu aynı script+tasarım logo bile aynı.

    hatta iyinet'tede satışta sanırım ve başka bi adam satıyo

    İndir - Bedava Program Download - Türkiye Bizi Konuşuyor! olarak


    ayrıca;
    profesyonellik gerek taslak gerek script olarak inndir.com'u taklit etmek hatta abartıp onun içeriğini çalarak kullanmakmıdır sorarım size ?
  • 08-12-2006, 17:02:05
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ağzınız değil eliniz konuşsun. Burada sizden eleştiri istemedik. Size eleştiri yapında demedik Size böyle bir hakta vermedik.

    Satılık Script var ve her türlü script yazılır dedik. Ayrıca Bir scriptin kısa veya uzun sürmesi değildir önemli olan Scriptin kaliteli ve sağlam olmasıdır.

    Bunu anlayacak zekaya sahip değilseniz, Size Diyecek Lafımız Yok!

    Lütfen Script almak yada yazdırmak isteyenler iletişim kursun. Yorumlarınızı kendinize saklayın. Sizden yorum isteyen olmadı.

    Saygılar...

    Hata bende burda sizin yazdıklarınıza cevap veriyorum...
  • 08-12-2006, 17:53:17
    #15
    Misafir
    excexc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ağzınız değil eliniz konuşsun. Burada sizden eleştiri istemedik. Size eleştiri yapında demedik Size böyle bir hakta vermedik.

    Satılık Script var ve her türlü script yazılır dedik. Ayrıca Bir scriptin kısa veya uzun sürmesi değildir önemli olan Scriptin kaliteli ve sağlam olmasıdır.

    Bunu anlayacak zekaya sahip değilseniz, Size Diyecek Lafımız Yok!

    Lütfen Script almak yada yazdırmak isteyenler iletişim kursun. Yorumlarınızı kendinize saklayın. Sizden yorum isteyen olmadı.

    Saygılar...

    Hata bende burda sizin yazdıklarınıza cevap veriyorum...
    Sana küfür ederdim ama etmicem çünkü banlanırım.

    Neyse konuya dönelin ağanın yerimi la burası.Neymiş bizden eleştri istememiş.Şunu bilki r10 da açılan ve kitli olmayan her konuya herkes kurallar dahilinde herşeyi yazma hakkına sahiptirler.

    Nasılki Senin VİPUSER denen arkadaşın seni burda övüyor uzman olarak lanse ediyor insanlarda sana sen benim şeyimin uzmanısın diye bilme hakkına sahiptirler.

    Ayrıca çoğul konuşmalar yapmışsın.Lafımız yok filan.Kaç kişisiniz merak ettim.Hayır bir kişiyle böyleyken çok kişiyle nasıldır merak ettim .

    Son yazdığında zaten hatanı anlamış ve burda bize cevap vermemen gerektiğini DEFOLUP gitmen gerektiğini anlamışsın.

    O Yüzden kısa kesiyorum

    iyi geceler.
  • 08-12-2006, 18:24:00
    #16
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana küfür ederdim ama etmicem çünkü banlanırım.

    Neyse konuya dönelin ağanın yerimi la burası.Neymiş bizden eleştri istememiş.Şunu bilki r10 da açılan ve kitli olmayan her konuya herkes kurallar dahilinde herşeyi yazma hakkına sahiptirler.

    Nasılki Senin VİPUSER denen arkadaşın seni burda övüyor uzman olarak lanse ediyor insanlarda sana sen benim şeyimin uzmanısın diye bilme hakkına sahiptirler.

    Ayrıca çoğul konuşmalar yapmışsın.Lafımız yok filan.Kaç kişisiniz merak ettim.Hayır bir kişiyle böyleyken çok kişiyle nasıldır merak ettim .

    Son yazdığında zaten hatanı anlamış ve burda bize cevap vermemen gerektiğini DEFOLUP gitmen gerektiğini anlamışsın.

    O Yüzden kısa kesiyorum

    iyi geceler.
    çok dogru konuşmuşsun
    ayrıca onu öven VİPUSER denen arkadaşın marifetide burda

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...debilecek.html
  • 09-12-2006, 12:07:07
    #17
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana küfür ederdim ama etmicem çünkü banlanırım.
    Neyse konuya dönelin ağanın yerimi la burası.Neymiş bizden eleştri istememiş.Şunu bilki r10 da açılan ve kitli olmayan her konuya herkes kurallar dahilinde herşeyi yazma hakkına sahiptirler.
    Nasılki Senin VİPUSER denen arkadaşın seni burda övüyor uzman olarak lanse ediyor insanlarda sana sen benim şeyimin uzmanısın diye bilme hakkına sahiptirler.
    Ayrıca çoğul konuşmalar yapmışsın.Lafımız yok filan.Kaç kişisiniz merak ettim.Hayır bir kişiyle böyleyken çok kişiyle nasıldır merak ettim .
    Son yazdığında zaten hatanı anlamış ve burda bize cevap vermemen gerektiğini DEFOLUP gitmen gerektiğini anlamışsın.
    O Yüzden kısa kesiyorum
    iyi geceler.
    labiş kimse defolmuyor veya gitmiyor bu yazıların ne anlam veremedim msnde görüşelim bi seninle bu exc dedigin adam benim özmü öz amcam görüşücez senle
  • 09-12-2006, 23:00:21
    #18
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanmı kayırıcaz forumda ? Bende sinirlendim yazılanı okuyunca, kimse kimsenin konusma hakkını elinden alamaz burda, dileyen kişi kurallar dahilinde her türlü eleştiri yapma hakkına sahiptir.

    Bu Forumda 2 konu açtım 2 konudada arkadaşlar sağolsunlar hür irade ile neler yazdılar neler

    Ben gidin bana Elma alın dedim. Siz gittiniz Elmacıyı dövdünüz!...

    Hepinize saygılar sevgiler.

    Anlayana...