****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana küfür ederdim ama etmicem çünkü banlanırım.

Neyse konuya dönelin ağanın yerimi la burası.Neymiş bizden eleştri istememiş.Şunu bilki r10 da açılan ve kitli olmayan her konuya herkes kurallar dahilinde herşeyi yazma hakkına sahiptirler.

Nasılki Senin VİPUSER denen arkadaşın seni burda övüyor uzman olarak lanse ediyor insanlarda sana sen benim şeyimin uzmanısın diye bilme hakkına sahiptirler.

Ayrıca çoğul konuşmalar yapmışsın.Lafımız yok filan.Kaç kişisiniz merak ettim.Hayır bir kişiyle böyleyken çok kişiyle nasıldır merak ettim .

Son yazdığında zaten hatanı anlamış ve burda bize cevap vermemen gerektiğini DEFOLUP gitmen gerektiğini anlamışsın.

O Yüzden kısa kesiyorum

iyi geceler.
çok dogru konuşmuşsun
ayrıca onu öven VİPUSER denen arkadaşın marifetide burda

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...debilecek.html