MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
insanmı kayırıcaz forumda ? Bende sinirlendim yazılanı okuyunca, kimse kimsenin konusma hakkını elinden alamaz burda, dileyen kişi kurallar dahilinde her türlü eleştiri yapma hakkına sahiptir.

Bu Forumda 2 konu açtım 2 konudada arkadaşlar sağolsunlar hür irade ile neler yazdılar neler

Ben gidin bana Elma alın dedim. Siz gittiniz Elmacıyı dövdünüz!...

Hepinize saygılar sevgiler.

Anlayana...