insanmı kayırıcaz forumda ? Bende sinirlendim yazılanı okuyunca, kimse kimsenin konusma hakkını elinden alamaz burda, dileyen kişi kurallar dahilinde her türlü eleştiri yapma hakkına sahiptir.
Bu Forumda 2 konu açtım 2 konudada arkadaşlar sağolsunlar hür irade ile neler yazdılar neler
Ben gidin bana Elma alın dedim. Siz gittiniz Elmacıyı dövdünüz!...
Hepinize saygılar sevgiler.
Anlayana...