• 01-06-2008, 18:36:36
    #10
    5 dolar vererek hakaret etmis gibi oluyorsun bu kodlayicilara, en iyisi sevabina beles yazacak var mi desen daha iyiydi.
  • 01-06-2008, 18:38:49
    #11
    zampir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır düşüncen yanlış arkadaşım. "Ben 2-3 postculuk dah ayapar 50YTL'yi tamamlarım o zaman gider botumu alırım" diye düşünmüyosun "Belki birinin ihtiyacı vardır yazarlar" diye post atıyosun. Yaram falan yok ne yaram olucak söylediğiniz sözler üstüne yazıyorum...
    Ayrıca ben sana 10.000 post ihtiyacım var 5$ yapar mısın desem ne cvp verirsin ? Belki benimde ihtiyacım vardır ?
    Sen bana 10.000 post at ben sana istediğin botu yaziyim.
    hıc ugrasmam elestırı yapıpta elımı yormam cvp verırsenızde daha cvp vermem
  • 01-06-2008, 18:39:56
    #12
    web_master adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 dolar vererek hakaret etmis gibi oluyorsun bu kodlayicilara, en iyisi sevabina beles yazacak var mi desen daha iyiydi.
    baslıgı degıstırelım daha ıyı o zaman sen onu nasıl algılamak ıstıyorsan ole anlıyorsun 5 doalrı hakaret olarak gormek veya gormemek sana kalmıs
  • 01-06-2008, 18:44:59
    #13
    arkadaşlar 5 doları küçümsemeyelim lütfen.paypal değilde banka ile çalışsan eft bile 2-3 ytl
  • 01-06-2008, 19:21:01
    #14
    Üyeliği durduruldu
    5 $ Gercekten cok az