Paypal 5 dolara bot yazabılecek olan?
13
●735
- 01-06-2008, 18:36:365 dolar vererek hakaret etmis gibi oluyorsun bu kodlayicilara, en iyisi sevabina beles yazacak var mi desen daha iyiydi.
- 01-06-2008, 18:38:49hıc ugrasmam elestırı yapıpta elımı yormam cvp verırsenızde daha cvp vermemzampir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2008, 18:39:56baslıgı degıstırelım daha ıyı o zaman sen onu nasıl algılamak ıstıyorsan ole anlıyorsun 5 doalrı hakaret olarak gormek veya gormemek sana kalmısweb_master adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle