5 dolar vererek hakaret etmis gibi oluyorsun bu kodlayicilara, en iyisi sevabina beles yazacak var mi desen daha iyiydi.
baslıgı degıstırelım daha ıyı o zaman sen onu nasıl algılamak ıstıyorsan ole anlıyorsun 5 doalrı hakaret olarak gormek veya gormemek sana kalmıs