Paypal 5 dolara bot yazabılecek olan?
13
●735
- 01-06-2008, 18:04:16mesela sen hayatta oltaya dusmezsın bıde senın gıbı dusunenler ama belkı ıhtıyacı olan bırısıdır dıyıp yapanlarda olur dolandırıcılar harıchun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2008, 18:16:24O zaman belki senin ihtiyacın vardır ben sana bi portla yaziyim, mynet gibi nasıl ?dewadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadar saçma bi düşünce ihtiyacın varsa önce çalışır paranı kazanır sonra konu açarısn. Bence senin yaptıgın tamamen milleti enayi yerine koymak. ADS sitelerinden 5$ düşürmüşsün gelmiş bot almak istiyosun. Eminim senin haftada harcadıgın para 50YTL'nin üstündedir. - 01-06-2008, 18:29:34hayır postculuktan aldım karsındakıne cok guzel on yargılı davranıyosun nereden ogrendın bunu. benı tanımadan bole bıseye demene hakkın yok 3 ıs yaptım domaın aldım gerıye kalan para bu eger cok sıkıntı yaptıysanız bu konuyu kendınıze soyleyın moderatore sılsın. Toplum yarası yaptınız kendınıze resmen hayır ne yaranız var daha onceden boyle bıseymı oldu veya benım bole bıseyıme tanık oldunuzmu?zampir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2008, 18:36:18dewadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır düşüncen yanlış arkadaşım. "Ben 2-3 postculuk dah ayapar 50YTL'yi tamamlarım o zaman gider botumu alırım" diye düşünmüyosun "Belki birinin ihtiyacı vardır yazarlar" diye post atıyosun. Yaram falan yok ne yaram olucak söylediğiniz sözler üstüne yazıyorum...
Ayrıca ben sana 10.000 post ihtiyacım var 5$ yapar mısın desem ne cvp verirsin ? Belki benimde ihtiyacım vardır ?
Sen bana 10.000 post at ben sana istediğin botu yaziyim.
bot ücreti 50 ytl ortalama....