zampir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman belki senin ihtiyacın vardır ben sana bi portla yaziyim, mynet gibi nasıl ?
ne kadar saçma bi düşünce ihtiyacın varsa önce çalışır paranı kazanır sonra konu açarısn. Bence senin yaptıgın tamamen milleti enayi yerine koymak. ADS sitelerinden 5$ düşürmüşsün gelmiş bot almak istiyosun. Eminim senin haftada harcadıgın para 50YTL'nin üstündedir.
hayır postculuktan aldım karsındakıne cok guzel on yargılı davranıyosun nereden ogrendın bunu. benı tanımadan bole bıseye demene hakkın yok 3 ıs yaptım domaın aldım gerıye kalan para bu eger cok sıkıntı yaptıysanız bu konuyu kendınıze soyleyın moderatore sılsın. Toplum yarası yaptınız kendınıze resmen hayır ne yaranız var daha onceden boyle bıseymı oldu veya benım bole bıseyıme tanık oldunuzmu?