zampir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır düşüncen yanlış arkadaşım. "Ben 2-3 postculuk dah ayapar 50YTL'yi tamamlarım o zaman gider botumu alırım" diye düşünmüyosun "Belki birinin ihtiyacı vardır yazarlar" diye post atıyosun. Yaram falan yok ne yaram olucak söylediğiniz sözler üstüne yazıyorum...
Ayrıca ben sana 10.000 post ihtiyacım var 5$ yapar mısın desem ne cvp verirsin ? Belki benimde ihtiyacım vardır ?
Sen bana 10.000 post at ben sana istediğin botu yaziyim.
hıc ugrasmam elestırı yapıpta elımı yormam cvp verırsenızde daha cvp vermem